Поради інструктора з фізкультури

Інструктор з фізкультури інформує

        Рухова активність дітей дошкільного віку є природною біологічною потребою, ступінь задоволення якої багато в чому визначає подальший структурний і функціональний розвиток дитячого організму.
        Важливим засобом забезпечення рухової активності дітей в дошкільному закладі є заняття з фізичної культури та ранкова гімнастика.

На заняттях діти виконують:

- загально-розвивальні вправи (біг, стрибки...) з поступовим збільшенням навантаження;
- вправи корегуючого спрямування (для профілактики порушення постави та плоскостопості);
- вправи для формування певних фізичних якостей та навиків, для впливу на різні м'язові групи з поступовим розподілом навантажень;
- рухливі ігри.
В теплу пору року заняття з фізкультури проводяться на свіжому повітрі - на спортивному майданчику, а в холодну пору року - в спортивному залі.
Велике значення має рухова активність в ранковий час. Для її забезпечення в нашому садочку щоденно проводиться ранкова гімнастика. За допомогою загально-розвиваючих вправ дітки активізуються та налаштовуються на подальшу роботу. Дуже важливо, щоб виконання вправ ранкової гімнастики увійшло в звичку, тому ми радимо батькам, на власному прикладі, показувати дітям необхідність її виконання.

Рекомендації для батьків щодо фізичного виховання дітей дошкільного віку

Гімнастика, фізичні вправи, ходьба повинні міцно ввійти в повсякденний побут кожного, хто бажає зберегти працездатність, здоров'я, повноцінне радісне життя. 

Гіппократ

          Одним із головних завдань педагогічного процесу є оздоровлення дітей. Щоб ця робота мала успіх, батьки повинні стати не тільки спостерігачами, але й безпосередніми учасниками.

Основними напрямами фізкультурно-оздоровчої роботи є:

1. Загальновідомі види рухової активності: ранкова гімнастика, рухливі ігри та фізичні вправи під час прогулянок, фізкультхвилинки на заняттях із розумовим навантаженням і фізкультурні паузи між заняттями. 

2. Навчальні заняття з фізичної культури як основна форма навчання рухових навичок і розвитку оптимальної рухової активності.                

3. Самостійна рухова активність дітей, що виникає за ініціативи дітей, а не за сидінням за комп'ютером чи телевізором.

4. Загартовуючи процедури:                                            
4.1.Умивання прохолодною водою обличчя, рук до ліктя.  
4.2. Вологе обтирання тіла рукавичкою (тканину краще просочити відворотом м'яти, ромашки, чебрецю, любистку). Для дітей від 3 років і більше проводити щодня після ранкової гімнастики або денного сну. Тривалість - 1 хвилина. Температура води від +34 С до +23 С (з поступовим зниженням).                                           
4.3. Провітрювання кімнат здійснювати через 1,5 - 2 години, холодної пори року діти впродовж 15 - 20 хвилин при відсутності дітей. Теплої пори року перебування дітей, при відчинених фрамугах, температура в приміщенні не вище 20 - 22 С, уникнення протягів.
4.4. Обов'язково прогулянка на свіжому повітрі. Оптимально - тричі на день (але не менше двох - до і після денного сну в дошкільному закладі.).                                

5. Супутні заходи: ігри, праця в природі, самостійна рухова діяльність, колективне виконання загально розвивальних вправ, рухливих ігор.                                      

6. Правильний режим дня і раціональне харчування дитини.

7. Виховання інтересу до активної рухової діяльності та формування потреби в систематичних заняттях фізкультурою.

2017
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати